P

Per

1 omdöme · Medlem sedan juni 2026

Omdömen

  • Lång lång väntan utan information

    Ingen information har nu suttit i över 8 tim med min dotter på 13 år. Tyvärr kan jag inte sy eller undersöka om stortåleden är skadad. För då hade jag aldrig rekommenderat att åka in till detta sjukhus....

    21 juni 2026Läs hela →