P
Per
1 omdöme · Medlem sedan juni 2026
Omdömen
- Akutmottagningen Mälarsjukhuset1.0 av 5 hjärtan
Lång lång väntan utan information
Ingen information har nu suttit i över 8 tim med min dotter på 13 år. Tyvärr kan jag inte sy eller undersöka om stortåleden är skadad. För då hade jag aldrig rekommenderat att åka in till detta sjukhus....
21 juni 2026Läs hela →