Lång lång väntan utan information
“Ingen information har nu suttit i över 8 tim med min dotter på 13 år. Tyvärr kan jag inte sy eller undersöka om stortåleden är skadad. För då hade jag aldrig rekommenderat att åka in till detta sjukhus....”Läs hela omdömet