Fred
1.0 av 5 hjärtan
Långt utanför. Ingen upphandlig fusk bedrageri ej centralt
“1 av 5”Läs hela omdömet
Jämför 5 091 vårdgivare i 33 kommuner — baserat på omdömen från patienter.
Klicka för topplistan i Skåne.
Välj din kommun för att se vårdgivare där.
Utforska vårdgivare i andra delar av landet.
Använd vår sök för att filtrera bland alla vårdgivare i Skåne efter kategori, betyg och plats.
Sök vårdgivare i SkåneInloggade användare som delar sin egen upplevelse — vi redigerar aldrig betyg.
“1 av 5”Läs hela omdömet
“Överviktiga personer tas inte på allvar får rådet stt äta mindre och motionera mer utan att en läkare har gjort denna bedömning”Läs hela omdömet
“Jag har varit patient hos denna gynekolog i flera år, men tyvärr har mina erfarenheter varit genomgående negativa. Vid besöken upplever jag att det finns mycket begränsat utrymme att beskriva mina besvär, eftersom jag ofta blir avbruten efter bara någon mening. Bemötandet upplevs som oempatiskt och respektlöst. Kommunikationstonen känns ofta nedlåtande, och jag upplever att läkaren dominerar samtalet i stället för att lyssna på patientens synpunkter och frågor. Trots att jag har varit patient under många år får jag intrycket att läkaren inte känner igen mig eller min sjukdomshistorik. Jag har förståelse för att vården är hårt belastad och att det råder brist på gynekologer, men det bör inte påverka hur patienter bemöts. Ett professionellt och respektfullt bemötande är en viktig del av god vård. Efter besöken känner jag mig ofta nedstämd och missnöjd med kontakten. Jag hoppas kunna hitta en gynekolog som visar större empati, lyssnar på patienten och skapar en tryggare vårdupplevelse. Sammantaget har mina besök hos denna läkare varit negativa, och jag kan tyvärr inte rekommendera mottagningen utifrån mina egna erfarenheter.”Läs hela omdömet
“Jag hade fått en telefontid för ett uppföljningssamtal med läkare då vi hade sökt vård för dottern. Ingen ringde upp alls på hela den dagen trots bokat telefonmöte. Fick en ny tid när jag hörde av mig till dem via 1177. Nu sitter vi här den dagen och ingen som ringt mig. Även haft svårigheter med att få utskrivet/ förnyat recept på medicin till dottern. Allt detta sammantaget gör att jag kommet lista osd på en ny vårdcentral. Dock vill jag ge cred till alla trevliga tjejer i receptionen. Ni är super gulliga och har alltid varit hjälpsamma och trevliga.”Läs hela omdömet
“När jag hade ett litet skärsår på ögonbrynet tog de in mig akut. Men med ett låst knä, som är svullet och har stora smärtor, ville de att en sjukgymnast skulle titta på det först, jag var tvungen att vänta i 6 dagar, eftersom de inte hade tid. Jag fick ingenting från dem när jag försökte förklara min situation. "Vi kommer inte att gå vidare, håll fast vid din smärta och vänta" - var budskapet från dem.”Läs hela omdömet
“Man blir sedd, hörd och lyssnad på. Får tid och proffsig personal och har en fantastisk läkare. Rekommenderas starkt.”Läs hela omdömet