Ahmad
1 omdöme · Medlem sedan juni 2026
Omdömen
- Elvhage Psykoterapimottagning1.0 av 5 hjärtan
Psykologen dök inte upp
Jag bokade mitt första besök med Christina via mail 22/6 12:00. Jag ringer på porten 11:58 och receptionisten säger att Christina precis lämnade och att hon inte får kontakt med henne via telefon. Receptionisten bad mig mejla Christina och sitta och vänta utanför. Fullt oseriösa, undvik denna mottagning.
22 juni 2026Läs hela →