Hanna
1 omdöme · Medlem sedan juni 2026
Omdömen
- Familjekliniken5.0 av 5 hjärtan
Läkaren som verkligen lyssnar och hör
En superbra klinik. Läkaren lyssnar, är uppmärksam, noggrann, lämnar inget åt slumpen. Dessutom är han mycket trevlig. Definitivt den bästa kliniken som jag hittills har besökt.
23 juni 2026Läs hela →