Hanna profilbild

Hanna

1 omdöme · Medlem sedan juni 2026

Omdömen

  • Familjekliniken5.0 av 5 hjärtan

    Läkaren som verkligen lyssnar och hör

    En superbra klinik. Läkaren lyssnar, är uppmärksam, noggrann, lämnar inget åt slumpen. Dessutom är han mycket trevlig. Definitivt den bästa kliniken som jag hittills har besökt.

    23 juni 2026Läs hela →