5,05.0 av 5 hjärtan
Snabtbt o lätt att få kontakt
Av Gunvor · 22 juni 2026
Snabb o bra hjälp även med små problem. Trevlig o hjälpsam personal
Allt bra!
Allt till belåtenhet. Fin sjuksköterska och väldigt bra läkare!
Nöjd
Fick träffa en kompetent läkare och senare en duktig sjukgymnast.
Avskyr
Går inte att få en läkartid. Sköterska påstod att sjukskrivningen kunde ske över telefon men nu finns inga läkartider och måste återgå till jobbet även fast man har hjärtrelaterade fel.
Jättenöjd.
Trevligt bemötande och verkligen flexibilitet. Inte svåråtkomliga heller pga drop in verksamhet för mindre åkommor. Fick stor hjälp där idag på alla sätt vilket underlättade tillvaron betydligt för mig.