Dåligt bemötande
Otroligt dåligt bemötande, maktmissbruk. Trycker ner ensamstående kvinnor som är gravida. Kontrollerar alla kvinnor men inte barnens pappor, det är alltid männen som har ihjäl kvinnor och barn så döm ej gravida… och hatar barnmorskorna kvinnor så mycket då borde dom byta yrke kv…