Ni är så bra - men när kan man boka en tid igen?
Jättefin service under de åren jag har varit patient, hyggligt korta väntetider och både audionom och hörseltekniker har varit bra att göra med. Nu blir det fyra istället för femstjärnor som ni egentligen förtjänar - jag skulle boka tid hos audionom eftersom jag upplever en försä…