Gått hit i 15 år. Psykologisk Stöd utövas ej längre
Man utövar inte fundamental psykologisk vård på denna psykiatri längre. Stöd finns ej, du kan få träffa någon läkare men inte mycket utöver det, sällan samma mer än 3 gånger, sedan är dom borta och finns ingen att upprätthålla saker som ni pratade om. Jag glöms bort konstant, med…