Dåligt bemött
Nervös inför undersökning. Fyller i hälsodeklaration, via 1177, pratar också med sjuksköterska, tillfrågas om jag vill ha extra medicin. Svar: "Bra! Då vet vi. Kom in lite tidigare, så medicin kan få verka." Jag lyssnar, dyker upp tidigare vid korrekt datum, för att få medicin i…