Fått agera som personal
Jag skrev ett tidigare omdöme om att det inte är tryggt att ha anhörig på avdelning 5... Men det togs bort? Varför??? Var det bara för att det inte var något positivt? Jag är så lättad och glad över att min anhörig kommer bort från avdelning 5 västerås. Nattpersonalen vänder min…