Jätte otrevlig personal
Idag 25/5-2026 kl ca 01:30 var vi på barnakuten då min son hade feber 39.6( han har varit jättevarmt i hela kroppen) en personal( tror sjuksköterska tog emot mitt barn, direkt när vi gick in så klagade hon att vi borde inte ha kommit till akuten, att feber är ingeting 38,39,40 gr…