Bedrövligt dålig läkare
Spydig och otrevlig person. Otroligt inkompetent och gör som inkompetenta personer gör -man försöker byta fokus på annat. Jag var trots allt där för hudproblem. I det här fallet satt hon och lekte psykolog(!). Hon berättade att hon själv behövt psykisk hjälp genom hela livet och…