Patientguiden
108 omdömen
Företag på Patientguiden får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen.
Totalt 108
Totalt 108
2025-07-22
fick betala 275:-+ 1 timmes väntetid för 2 minuters samtal ang. min mjällvårta, att man gör inget åt sånt, kunde dom inte ha upplyst om det vid inskrivningen, känner mej lite kränkt faktiskt. Man får väl finna sig i lite skavanker när man är tll åren fick jag höra. Vårtan är jobbig för att jag fastnar med kläderna i den o den kliar. Kan inte vårdcentralen frysa en vårta!!!! DÅÅLIGT
2025-06-03
Dålig bemötande av personalen och en träff med en ointresserad och otrevlig läkare. Också att ha alla sjuk personer kommer in i byggnaden mellan 10 och 11 med ingen möjlighet att boka en tid över telefonen är idiotiskt.
2025-05-14
Nytt för mig att först bokas in (där lab är) innan läkarbesök. Bra att man själv fick skriva sitt ärende på en lapp kommunikation en blev tydlig. Trevliga bemötande. Läkaren var grundlig och fokuserad i sin utredning av mitt ärende. Mycket nöjd.
Vårdcentral
Södertälje
Stockholms Län
1. Kringlans Vårdcentrum, Södertälje
4.3
Södertälje
Stockholms Län
2. Capio Vårdcentral Telgeakuten, Södertälje
4.3
Södertälje
Stockholms Län
3. Capio Vårdcentral Badhotellet, Södertälje
4.0
Södertälje
Stockholms Län
4. Fornhöjdens vårdcentrum, Södertälje
4.0
Södertälje
Stockholms Län
5. Capio Vårdcentral Lina Hage, Södertälje
3.9
Södertälje
Stockholms Län
Det är vi som är Patientguiden
Vårt mål är att bidra till en positiv utveckling av svensk sjukvård – genom att samla omdömen om regionala, kommunala och privata vårdgivare stärker vi patienternas möjlighet att göra medvetna val.
Patientguiden
omdömen av vård och omsorg
Patientguiden är Sveriges största omdömesplattform inom vård och omsorg. Här samlas omdömen om regionala, kommunala och privata vårdgivare för att stärka patienters möjlighet att göra medvetna val och bidra till en positiv utveckling av svensk sjukvård.
Patientguiden - en tjänst från Aesti.