Operation av handleden
Jag kom in för att göra en operation av högerhanden. Jag skulle få en blockad för att göra att jag inte skulle lida av smärtan av att kapa av handleden och förlänga benet. De glömde att koppla in det ämne som skulle blockera smärtan. Så jag vaknade utan någon smärtlindring alls e…