Vårdcentral på nedåtgående
Jag har varit hos dem ett tag nu och upplever att de blivit sämre. Det var en läkare som var jätte bra och jag fick en bra start och seriöst upplägg! Samordnare, ny läkare samt psykolog kopplades på. Jag träffade dem alla och inget bra ledarskap fanns i den här konstellationen el…