Vården för de med Bipolär sjukdom blev en katastrof när Bipolärteamet splittrades!
Det var ett fruktansvärt stort misstag att splittra det så välfungerande Bipolärteamet på psykiatriska öppenvården! Nu är vi utlämnade vind för våg till människor som inte har en aning om hur man bemöter och stöttar oss!! Ni slängde ut oss i ett helvete!! Jag har fortfarande int…