Otrevligt bemötande
Röntgen Rosenlund annandag påsk. Nonchalant och oprofessionellt bemötande från början till slut av rtg ssk som inte hälsar eller presenterar sig. Inte förklarar vad jag behöver göra inför rtg. Svarar irriterat på frågor och uppträder som om jag är till stort besvär. När jag fråga…