Otrevligt bemötande, fick ingen hjälp
Fick remiss till Södertälje Sjukhus (Ortoped) för att vilja operera bort en smärtsam utåtstickande knöl som jag har fått på ena foten. Man tog emot mig, jag tänkte "Nu får jag äntligen hjälp". Men istället: Kom in till kirurgens mottagning rum, det första hon frågar mig (när hon…