Dålig nummer 1
Jag hade ett bokat möte med en ST-läkare på vårdcentralen Läkaren var 15 minuter försenad till besöket. Under konsultationen upplevde jag att läkaren verkade stressad och lyssnade inte aktivt på mina symptom eller oro. När jag beskrev mina besvär fick jag intrycket att läkaren…