Hade kunnat få FEM stjärnor.
Stället hade fått fem hjärtan om inte personalen i köket var så otrevlig. Min anhörig frågade snällt efter en kaka till kaffet... Först ignorerade hon, sedan tog hon bara något ur lådan och slängde upp på bordet utan att ens fråga vad min anhörig ville ha eller sa varsågod. Preci…