Dåligt bemötande av äldre
Blev både ledsen, arg och nästintill chockad av bemötandet. När jag förklarade hur ADHD-medicinen hjälper mig att fokusera och göra klart en sak i taget, svarade läkaren: Du är ju pensionär, vad behöver du göra klart? Du kan göra klart en sak per dag! Blev så ställd så kom inte p…