Lång väntetid till läkare = sämre mående
Det verkar vara svårt att få kontinuerlig läkarkontakt och ibland får en träffa ganska speciella läkare. Det tog långt över ett år innan första läkarbesöket vilket tyvärr ledde till en försämring i mitt mående. Orkade inte riktigt ligga på och tjata trotts att det tyvärr behövs i…