Surgubbe
Som många andra redan har sagt: gå inte hit. Han gapar och skriker på sina patienter, ljuger i journaler, uttrycker sig nedvärderande och lyssnar inte. Han har behandlat min mamma mycket illa. I hennes journaler skrev han att det var hon som avslutade kontakten med mottagningen,…