Oerhört dålig kompetens samt bemötande
Man får ingen som helst hjälp eller vård här. Personalen är direkt olämpliga att arbeta inom vården och med människor. I synnerhet Natalia Andersson men dessvärre verkar kulturen på arbetsplatsen vara såpass narcissistisk att det inte spelar någon roll vem man träffar. Empati, me…