Patientguiden
183 omdömen
Företag på Patientguiden får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen.
Totalt 183
Totalt 183
2025-07-31
Vänlig, professionell , kunnig och kompetent personal som v.b inte dröjer att skicka remiss till specialist. Lättillgänglig via drop-in men även via e-besök och återkoppling via telefon. Beroende på vad besöket gäller finns det olika väntrum som gör det lättillgängligt för patienten, en bra miljö att vänta i . Känner man att det är krångligt att anmäka sig genom den automatiska incheckningsdisken finns det bemannad disk. Kanske att toalettenstolen inne på RWC kunde göras något högre.
2025-04-23
Så tacksam att jag bytt till denna vårdcentral! Här är man lyhörd för mig som patient! En ordentlig undersökning gjordes och nu har jag fått en remiss! Så tacksam för denna hjälp så här långt! 🙏🏻
2025-03-01
Jag har tidigare skrivit en recension många tyckte om vad jag skrev. Jag är inte pat hos Er längre. Jag vill skriva listad capio amhult. Jag har fått hjärtflimmer. Jag saknar Er spec min läkare Fredrik Merck.
Vårdcentral
Göteborg
Västra Götalands Län
1. Wästerläkarna Redegatan, Västra Frölunda
4.5
Göteborg
Västra Götalands Län
2. Högsboläkarna
4.5
Göteborg
Västra Götalands Län
3. Medicinenheten, Capio Lundby Specialistsjukhus AB
4.5
Göteborg
Västra Götalands Län
4. Distriktsläkarna Kviberg Vårdcentral och BVC
4.3
Göteborg
Västra Götalands Län
5. JohannesVården - Vårdcentral och BVC, Tynnered
4.3
Göteborg
Västra Götalands Län
Det är vi som är Patientguiden
Vårt mål är att bidra till en positiv utveckling av svensk sjukvård – genom att samla omdömen om regionala, kommunala och privata vårdgivare stärker vi patienternas möjlighet att göra medvetna val.
Patientguiden
omdömen av vård och omsorg
Patientguiden är Sveriges största omdömesplattform inom vård och omsorg. Här samlas omdömen om regionala, kommunala och privata vårdgivare för att stärka patienters möjlighet att göra medvetna val och bidra till en positiv utveckling av svensk sjukvård.
Patientguiden - en tjänst från Aesti.