Dåligt vård
Hej, Jag vill framföra min besvikelse över väntetiden på ögonmottagningen på Centralsjukhuset i Karlstad. Jag och min mamma har nu väntat i över fem timmar för att få träffa en läkare, utan någon tydlig information om när vi ska bli kallade. Det är mycket frustrerande, särskilt…