Feldiagnoser och total inkompetens
Hade jag kunnat sätta NOLL STJÄRNOR hade jag gjort det! Ett av mina värsta misstag någonsin att tjata mig till en undersökning hit. Om ni funderar att be om remiss hit - Tänk om, tänk rätt. Trots min läkares uppfattning och varningar om att arbetet inte utförts kompetent gällan…