En fantastisk förlossningspersonal
Vi hade en trygg planering inför förlossningen och jag fick ha med de stödpersoner som jag önskade. Trots att det blev ett tufft slut så höll de mig alltid delaktig och nära mitt barn även när det var kritiskt. Atmosfären var alltid behaglig. Det enda som kan ge det lite minus…