Ständiga fel och empatilöshet
Gällande avdelning 2B kirurgi så påminde det mesta om teveserien "The office". Absolut ingenting blev någonsin rätt under tiden när min pappa vårdades där. Den sociala inkompetensen var förbluffande – och utbredd. Ingen information gick vidare till andra medarbetare utan att bli…