oro
1.0 av 5 hjärtan
Tandvårds rädd blir avskriven
“Patienten/kunden är en människa som ni,dock är ni i någon form av makt position-sköt det humant så som Ni själva vill bli bemötta! Gör om-gör rätt!”Läs hela omdömet
Jämför 1 597 vårdgivare i 6 kommuner — baserat på omdömen från patienter.
Klicka för topplistan i Halland.
Välj din kommun för att se vårdgivare där.
Utforska vårdgivare i andra delar av landet.
Använd vår sök för att filtrera bland alla vårdgivare i Halland efter kategori, betyg och plats.
Sök vårdgivare i HallandInloggade användare som delar sin egen upplevelse — vi redigerar aldrig betyg.
“Patienten/kunden är en människa som ni,dock är ni i någon form av makt position-sköt det humant så som Ni själva vill bli bemötta! Gör om-gör rätt!”Läs hela omdömet
“Svårt att få kontakt och helt omöjligt att få boka läkar besök.”Läs hela omdömet
“Mycket ödmjuk och förstående läkare. Jag kan varmt rekommendera denna vårdcentral”Läs hela omdömet
“Trevlig sköterska. Trevlig och lättsam provtagning. Allt var perfekt och jag kan rekommendera denna vårdcentral.”Läs hela omdömet
“Som vårdsökande känner jag mig sedd och bekräftad. Och lämnar vårdcentralen friskare än när jag kom.”Läs hela omdömet
“Idag 25/5-2026 kl ca 01:30 var vi på barnakuten då min son hade feber 39.6( han har varit jättevarmt i hela kroppen) en personal( tror sjuksköterska tog emot mitt barn, direkt när vi gick in så klagade hon att vi borde inte ha kommit till akuten, att feber är ingeting 38,39,40 grader. Vi sa att det är därför ni finns för vi blev oroliga för vår lilla bebis och ville dubbelkolla så allt är som det ska. Enligt henne så skulle vi vänta tills på morgonen och gå till vårdcentralen ”inte störa henne på hennes arbetstid”. Och massa otrevliga kommenterar sa hon till oss. Hon var lång ca(185cm), blond blåa ögon så så otrevlig synd att en sådana person får jobb till och med på barnakuten. Iaf ville ba meddela att tycker absolut inte att det är okej att vara så otrevlig mot patienter speciellt mot en 8månads bebis, katastrof.….”Läs hela omdömet