Län

Vårdgivare i Gävleborgs län

Jämför 1 133 vårdgivare i 10 kommuner — baserat på omdömen från patienter.

1 133
vårdgivare
10
kommuner

Hittar du inte rätt vårdgivare?

Använd vår sök för att filtrera bland alla vårdgivare i Gävleborg efter kategori, betyg och plats.

Sök vårdgivare i Gävleborg
Omdömen

Senaste omdömen i Gävleborgs län

Inloggade användare som delar sin egen upplevelse — vi redigerar aldrig betyg.

  • Anne
    1.0 av 5 hjärtan

    Vilka patienter erbjuds en fast läkarkontakt?

    Har tillhört Sandviken Norra/Vallhovs hälsocentral sedan 1982. Hade tidigare en fast läkarkontakt, men under pandemin fick jag veta att det inte gällde längre. Ställde mig då i kö för en husläkare, men har fortfarande inte fått någon fast läkarkontakt. Får inte heller veta vilken köplats jag har. Vilka patienter erbjuds en fast läkarkontakt? Vid varje läkarbesök har jag fått träffa en ny tillfällig läkare som verkar måttligt intresserad, vilket troligen beror på att han/hon vet att vi inte kommer att träffas igen.
    Läs hela omdömet
  • Kiggen
    1.0 av 5 hjärtan

    totalt omöjliga att komma i kontakt med per telefon.

    Telefonkön full strax efter 8.00."Försök igen i morgon".Varje dag är det så. Har fått besked om ny synundersökning inom 4månader,det här var i november,nu är vi inne i juni. Har aldrig blivit kallad utan att behöva ringa till er, vilket i sig är oerhört tålamodskrävande med tanke på er oförmåga att svara i telefon.Fy fan säger jag , så jävla värdelöst! Varför inte sätta upp mig på en ny tid om 4 månader när jag var där i november, men det kanske var för enkelt.
    Läs hela omdömet
  • Yvonne
    1.0 av 5 hjärtan

    Dåligt å uselt bemötande !

    En usel läkare som inte lyssnar på mig å vad jag söker för, prover som togs,inget svar på dem, det är ändå mig det hadlar om å jag vill veta vad provsvaren gav, jag får ett brev där han skriver att han sökt mig på telefon, LÖGN! Svar på proven skrev han att vi hade övenkommelse, det hade inte Vi,den hade han med sig själv! Vet fortfarande inte vad svaren på dem gav! Har aldrig blivit så illa bemött som av Kristofer Rahl å jag har träffat många läkare genom åren dessutom jobbat inomvården, har alltid blivit trevligt bemött av samtliga utom av Kristofer Rahl! Hade önskat ett bättre bemötande å hjälp med det jag sökte för! För mig är du en nolla så läkare du är, trots alla dina speciella kompetenser! Empati å en psykolokisk kurs, skulle inte skada, men tror inte det skulle hjälpa!
    Läs hela omdömet
  • Hans
    1.0 av 5 hjärtan

    Patientsäkerheten ifrågasätt och Ledning

    Eira Hälsocentral Lägg till ett foto Eira Hälsocentral 2,9 (72) Vårdcentral i GävleÖppet Översikt Recensioner Foton Om Recensioner från webben Vården.se 3,8/5 15 recensioner Hitta 2,8/5 20 röster Sammanfattning av recensioner på Google Recensionerna verifieras inte 5 4 3 2 1 2,9 (72) Hans Brandt 14 recensioner för 3 minuter sedan Ny Efter många mycket allvarliga misstag . Men droppen blev när Verksamhetschen vägrade vår Funktionshindrade dotter den medicinska hjälpen som hon så väl behövde för sin hälsa . Detta utan en ända förklaring . Vi försökte med all fakta och …Mer 1 Emma 9 recensioner för 7 månader sedan Eira missade min benfraktur. Jag fick tjata till mig en remiss till röntgen för att få bekräftat att något var brutet. …Mer 2 Jenny Wiktorsson Local Guide·6 recensioner för 7 månader sedan SÅ bra vårdcentral! Gått här i flera år och har bara bra saker att säga. Man får snabbt hjälp och behöver sällan vänta länge. E-tjänsten är toppen. Marina Eriksson 2 recensioner för 8 månader sedan Är syfte att man ska må sämre när jag går därifrån. Så besviken på detta ställe! ❤️🙏3 Hans Brandt 14 recensioner för 3 minuter sedan Ny Efter många mycket allvarliga misstag . Men droppen blev när Verksamhetschen vägrade vår Funktionshindrade dotter den medicinska hjälpen som hon så väl behövde för sin hälsa . Detta utan en ända förklaring . Vi försökte med all fakta och vad andra insatta läkemedelsmyndigher sa. NEJ. Lycka till hos nya Hälsocentralen var det Verksamhetschen Björklund Oras fick ur sig . Snart är sammanställningen klar till IVO att se över EIRA HÄLSOCENTRAL vad alla misstag beror på och Hur en Verksamhetschef får bete sig . Vill av sluta med att säga Sköterskor lab och övrig personal har bemött oss mycket bra . Men Rädslan över toppstyrningen känns lång väg . Vår läkare var trevlig , men begick många farliga misstag hoppas utredningen kommer att visa Varför . Arbetsbelastning och Toppstyrning även där? 1
    Läs hela omdömet
  • Louise
    1.0 av 5 hjärtan

    Byt ut personalen

    Åkte 16 mil till akutmottagningen i Gävle då jag blev då jag blev ombedd att åka dit akut då jag hade vätska och svullnad runt halsen och ner mot strupen och fort spred sig ner mot hjärtat,satt mig i ett karantän rum där de stod misstänkt smitta på dörren där jag fick vara i timtal ,kvinnlig läkare kom in klämde lite på huden å fråga om jag hade alkohol problem och hur mycket jag drack ,efter de sa läkaren att jag ser detta inte som akut och stängde dörren jag ifrågasatte varför men fick bara till svar att hon inte såg detta som akut och sa du kan åka hem ..herregud vart har mänskligheten och sjukvården tagit vägen ..såhär ska man inte bli behandlad!
    Läs hela omdömet