Irene
5.0 av 5 hjärtan
Bra bemötande
“Jag här alltid fått bra bemötande vid kontakt. De läkare( och annan personal) jag träffat där har varit mycket trevliga och grundliga i sin undersökning. Vissa har även tagit uppföljande kontakt per brev eller telefon. Det är aldrig någon stress vid besöket. Jag är helnöjd med mina besök där.”Läs hela omdömet